Wilt u meer weten?
Of heeft u verdere vragen?
Neem vrijblijvend contact met ons op en wij helpen u graag verder!
Het directieteam van Almata wordt gevormd door:
Te bereiken via directiesecretariaat: Ilona van Hirtum.
Raad van Toezicht
De Raad van Toezicht van Almata bestaat uit:
Jaarverslag 2022 RvT
Op dit moment heeft Almata Ossendrecht een jongerenraad die wordt begeleid door een coach. Deze jongerenraad bestaat uit een vertegenwoordiging van jongeren uit de diverse leefgroepen JeugdzorgPlus en komt eens per twee weken bij elkaar. De inbreng van ouders/systeem wordt op een andere manier vorm gegeven.
De ondernemingsraad (OR) is ingesteld in het belang van het goed functioneren van de onderneming in al haar doelstellingen. Daartoe behoren zowel de economische als de sociale doelstellingen van de onderneming.
De algemene taak van de OR houdt niet alleen de behartiging van de personeelsbelangen in, maar ook die van de onderneming bij de vaststelling van het ondernemingsbeleid. Dat betekent dat de OR ervoor zorgt dat bij de vaststelling van dit beleid de belangen van het personeel zorgvuldig worden meegewogen. De OR maakt dus een evenwichtige afweging van belangen.
De C(OR) van Almata is te bereiken via ambtelijk secretaris: Judith Ketelaars
Onze medewerkers worden betaald conform de CAO Jeugdzorg. De bestuurder en leden van de Raad van Toezicht worden betaald conform de Wet Normering Topinkomens II.
BTW nummer NL854.07.59.38.B01
BTW-nummer fiscale eenheid NL8241.75.049.B01
Loonheffing 8540.75.938.A.01
|
KVK 60824522 |
Almata Zorggroep | KVK 83528938 |
Almata Zorggroep | Fiscaal nummer: 862905503 |
Neem vrijblijvend contact met ons op en wij helpen u graag verder!